När ett företag ställer ut på mässa är det förstås massor att tänka på. Förutom att få till en snygg monter måste man se till att ha rätt mängd personal på plats, rätt kunskap kring den produkt eller tjänst som säljs – och rätt saker att skicka med potentiella kunder så att de kommer ihåg sitt besök på rätt sätt.
Många små reklamprodukter försvinner i mängden; pennor och slipsnålar hamnar lätt på omvägar och kanske dyker upp långt senare hos den som mottagit dem. Nej, här är det smartast att satsa på en reklamprodukt som verkligen syns och som framförallt fortsätter att synas efter det att mottagaren har tagit emot den.
En tygkasse är inte bara praktisk, den ger maximal exponering av ett företags varumärke. Dessutom är den en välkommen present för alla, eftersom det knappast finns någon som inte har nytta av en påse.
Tygpåsen har en mängd olika användningsområden, vilket gör den till den perfekta reklampelaren. I samband med en mässa är tygpåsen ett extra effektivt sätt att sprida varumärket, eftersom denna bärs omkring bland alla andra besökare och som på så sätt blir medvetna om ditt företag.
Det som gör tygpåsen extra lyckad under en mässa är att den fungerar utmärkt att samla diverse material i; besökare plockar med sig information och annat från olika utställare och är därmed i behov av något att bära omkring allting i.
Genom att dela ut snygga och praktiska tygpåsar får du garanterat en tacksam blick från dina besökare, som då enklare minns dig och ditt företag. Detta är med andra ord både strategiskt och hjälpsamt, vilket gör att alla tjänar på det!
Satsa därför på tygkassar och stick ut ur mängden, samtidigt som du gör alla besökare en stor tjänst. Detta lönar sig definitivt i längden och du blir mycket lättare ihågkommen.