Att ge bort en tygpåse är alltid uppskattat och detta vet man redan från början. Det är något som verkligen kommer till användning, till skillnad mot många andra produkter på marknaden som mest bara är “slit och släng”.
Som företagare är det otroligt inspirerande att se sitt företagsnamn och logga på en produkt och på just tygpåsar syns den här informationen extra tydligt, vilket innebär att företaget får maximal exponering.
Ja, det blir lite som att bära omkring på en mindre skylt och om påsen designas på ett väl uttänkt sätt, har ditt företag god exponering som både sprider och förstärker ert budskap och varumärke.
Hur designen på tygpåsen eller tygkassen (du hittar [tygpåse, tygkassar och tygpåsar på tsreklam.se]) ska se ut bestämmer självklart du som företagare helt och fullt. Smartast är att utnyttja så mycket av ytan som möjligt och allra helst på båda sidorna av påsen.
De allra flesta väljer att trycka företagets logotyp både på fram- och baksidan. På så sätt försäkrar man sig om att loggan alltid syns, oavsett hur bäraren av påsen håller den.
Du kan förstås också välja att ha något helt annat på den andra sidan påsen, kanske ett uppseendeväckande budskap eller liknande.
Dessutom kan du ta ställning till om du vill ha trycket i svart-vitt eller om du hellre önskar i färg. Kontakta oss gärna om du inte kan bestämma dig, så hjälper vi dig komma fram till en bra lösning.
En tygpåse är särskilt praktisk för den som inte önskar släpa omkring på en tung ryggsäck eller stor väska; det är en mycket mer flexibel lösning som dessutom är hållbar i längden.
Det är dessutom en reklamprodukt som är enkel att frakta till mässor och andra event, där du kan dela ut den till dina besökare som alla är potentiella kunder.