Perfekt att kombinera med andra profilprodukter

En tygkasse är den perfekta reklamprodukten av flera olika anledningar. Förutom att den fungerar som ett miljövänligare alternativ än plastkassar så bjuder den på en helt annan hållbarhet, den är skön att bära, den är snygg att se på och den är den perfekta, rörliga reklampelaren tack vare personen som bär omkring på den. Andra reklamprodukter riskerar att försvinna i mängden, medan tygpåsen lätt hamnar i fokus på ett annat sätt. Det är antagligen inte så konstigt, eftersom en tygpåse bärs omkring ute i det fria medan andra produkter som pennor etc. plockas fram enbart när de behövs.

Något som är perfekt att göra i samband med olika events, som exempelvis mässor, är att använda tygpåsen som en så kallad goodie bag som då får innehålla fler reklamprodukter som ytterligare profilerar företaget. Som företag ska man ta alla chanser man kan att synas och genom att exponeras med hjälp av en tygkasse får man det lättare att bli ihågkommen av potentiella kunder. Här gäller det att vara lite finurlig för att få tag på kunderna, som är så viktiga för alla företag, och ligga steget före alla andra så gott man kan. Våga prova nya grepp och metoder när ni marknadsför ert företag, så blir också arbetsdagarna roligare.

En goodie bag är alltid uppskattad; alla gillar att överraskas och många tycker det är spännande att få en kasse med okänt innehåll. Goodie bagen kan innehålla i princip vad som helst, men här ska man absolut ta chansen att profilera sitt företag genom att ha så många produkter med företagets logga som möjligt. Denna kan skickas med kunder och besökare i företagets entré eller lobby, som en lyckad avslutning på ett besök, eller i företagets monter i samband med en mässa. Den kan också enkelt skickas med i leveranser, när du levererar varor till dina kunder.

Leave a Reply